Dieta z myLINE jest bardzo prosta. Jesz tylko 3 posiłki dziennie zachowując min 4 h przerwy między nimi. Żadnego podjadania. Dużo wody w przerwach.

Jeśli chcesz schudnąć: zastępujesz posiłkami myLINE 2 posiłki dziennie, a 3-ci komponujesz wg prostych wskazówek (poniżej).

Jeśli chcesz utrzymać wagę zastępujesz 1 posiłek dziennie posiłkiem myLINE, pozostałe 2 posiłki komponujesz samodzielnie pamiętając o dobrym bilansie białka, węglowodanów i tłuszczów.

Jak komponować trzeci posiłek podczas diety myLINE?

To bardzo proste. Należy pamiętać o proporcjach białka, dobrych węglowodanów oraz tłuszczu.
Te proporcje są super ważne. Tak samo jak to, co wybierzesz jako składniki tego posiłku. Podczas naszej diety należy utrzymywać organizm w fazie spalania a jednocześnie dostarczać mu dobrych składników, których potrzebuje do poprawnego funkcjonowania.

Zatem trzeci posiłek zawsze powinien zawierać minimum 2 porcje białka dla kobiety, a 3 porcje białka dla mężczyzny.
Ile to jest 1 porcja dobrego białka? To proste do zapamiętania: jedna porcja białka to np. 1 jajko, 80g ryby, 50 g mięsa (chudego, beztłuszczowego), 50 g sera (tłustego), 100 g twarogu, 250 g mleka, jogurtu, maślanki, mleka lub jogurtu sojowego, 100 g tofu czy 120 g roślin strączkowych.

Kolejny ważny element to dobre węglowodany czyli nasze paliwo (acz nie przesadzajmy z nimi i wybierajmy tylko te jakościowe). Podczas diety myLINE dla kobiety powinno to być maksymalnie 5 porcji, a dla mężczyzny 6 porcji podczas tego trzeciego, samodzielnie komponowanego posiłku.
Co oznacza 1 porcja dobrych węglowodanów? To np.: 50 g kaszy, 50 g brązowego ryżu, 50 g pełnoziarnistego makaronu, 30 g pełnoziarnistego pieczywa, 20 g płatków zbożowych (bez cukru), 70 g ziemniaków czy 1 owoc (100–150 g).
Jeśli raz zmierzysz ile to jest porcja białka i weglowodanów - potem będziesz łatwo to pamietać po to, aby pilnować i nie przekraczać tych ilości.

Do tego trzeciego, samodzielnie komponowanego posiłku możesz dorzucić tyle lekkich warzyw, na ile tylko masz ochotę (sałaty, ogórków, pomidorów, papryki etc) i wszystko skropić dobrą oliwą - czyli użyć do 20 g maksymalnie dobrego tłuszczu.
Sporo osób podczas diety myLINE wybiera samodzielnie komponowany posiłek jako lunch, wtedy organizm ma czas aby wszystko strawić w ciągu dnia.
Ale bywa też tak, że danego dnia mamy np. kolację biznesową czy rodzinną - wtedy to właśnie ten posiłek wybierzmy do samodzielnego skomponowania.