Jak często powinniśmy jeść? To pytanie pojawia się często. Panują dwie opinie na ten temat. Kilka lat temu wpajano nam aby jeść mniej a często - nawet 5-6 posiłków dziennie. Niestety wielu osobom to nie służy. Przybierają na wadze, często sięgają po coś do przekąszenia. To dobre, ale dla osób młodych. Przy częstym jedzeniu insulina jest przez cały czas na podwyższonym poziomie i przez to trudniej zrzucić zbędne kilogramy. Do tego pozwalamy sobie na podjadanie, nabieramy nawyku częstego sięgania po jedzenie. A to po prostu figurze i żołądkowi nie służy.

Dlatego my w myLINE, kierując się też licznymi badaniami, zalecamy jedzenie 3 zbilansowanych posiłków dziennie, pilnując przerw minimum 4 godzin między nimi. Takie przerwy pozwalają żołądkowi strawić wszystko co dostał wcześniej, oduczamy się też zgubnego dla figury podjadania. Zastępując 2 z 3 posiłków produktami myLINE (np. koktajl myLINE na śniadanie, zupa myLINE na kolację) mamy gwarancję sukcesu czyli utraty zbędnej tkanki tłuszczowej - nawet do 1 kg tygodniowo. A do tego nabieramy dobrych, zdrowych nawyków żywieniowych, dzieki czemu nie ma efektu jo-jo i powrotu do poprzedniej wagi.