Twoje ciało i mięśnie potrzebują ruchu. Zatem aby zachować zdrowie i do tego pomóc Twojemy metabolizmowi, zalecamy minimum 3 godziny ruchu w tygodniu. Jeśli nie ćwiczysz wcale, rób chociaż szybkie spacery – zacznij od około 15 do 20 minut dziennie, a następnie wydłużaj czas. Możesz spróbować Nordic Walking lub zacząć truchtać, jeździć na rowerze, pływać lub iść na zajęcia fitness. Wybierz jakąkolwiek formę lekkiego ruchu, który po prostu lubisz. Ale rób to regularnie.

Jeśli lubisz i uprawiasz sport, Twoje ciało potrzebuje więcej białka do budowy mięśni. Dlatego zalecamy aby zjeść np. jeden baton myLINE dodatkowo (dodatkowe pół porcji) - pół godziny przed rozpoczęciem sesji treningowej. Jeśli natomiast nie lubisz jeść przed uprawianiem sportu, możesz zjeść 1 baton myLINE lub wypi pół porcji koktajlu Basis około godziny po treningu. 

Zatem ruszaj się, ale i pamiętaj o diecie oraz zasadach myLINE, bo to one odpowiadają w 70% za Twój sukces! Czasem osoby, które więcej ćwiczą popełniają błąd myśląc, że jak ciężko potrenowały to teraz mogą bezkarnie zjeść wszystko co im się podoba. Niestety, to tak w większości przypadków nie działa. Bilans kaloryczny musi sie zgadzać. Dlatego idealnym rozwiązaniem jest regularny umiarkowany wysiłek i trzymanie zaleceń diety.